Autor |
Wiadomość |
bs91 |
Wysłany: Śro 9:41, 26 Mar 2008 Temat postu: |
|
Tak Tak... dobrze skonfigurowane cfg dobra sprawa...
Jak szef powiedział to kwestia przyzwyczajenia... ale do wszystkiego da też się przyzwyczaic. |
|
szef |
Wysłany: Wto 22:06, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
ja jestem porzadnym obywatelem i nie spamuje na forum jak chcesz uslyszyc jak bardzo latwo moge Cie rozwalic to na gg |
|
riki |
Wysłany: Wto 21:43, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
O czym Ty marzysz staruszku ? |
|
szef |
Wysłany: Pon 20:35, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
eee tam.... to kwestia przzwyczajenia za nim bym sie przyzwyczail do nowek bindow i ustawien... eeee tam i bez tego Cie pocisne |
|
riki |
Wysłany: Pon 20:08, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
Szef, jeśli chcesz to prześle Ci gotowe cfg.
Co Ty na to ? |
|
szef |
Wysłany: Pon 18:20, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
bind "f12" "say_team CICHO k**** !!" // Poinformowanie CICHO k**** !!
to sie napewno przyda mi sie nei chce tego wszystkiego bindowac... wole spokojnie powoli "b 4 3" itp itd |
|
riki |
Wysłany: Pon 16:47, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
No to ja dam swoje cfg.
Po kolei będę tłumaczył co i jak pod jakim klawiszem.
Cytat: | //
// CS Config 1.6
// ---------------------------------
// jac_12@o2.pl GG: 6245301 Skype: jac3km
// GSM: Hakerzy nie powinni podawac nikomu
echo
echo -====================-
echo [- Config zaladowany -]
echo -====================-
echo
echo 1. CFG chronione prawami autorskimi
echo 2. Zabrania sie zmiany
echo 3. Zabrania sie rozpowszechniania
echo 4. Za NIE przestrzeganie grozi grzywna i zaklad karny
echo
echo [- Jesli nie posiadasz -]
echo [- licencji wylacz poniewaz -]
echo [- na twoj komputer zostanie -]
echo [- zainstalowany robak -]
echo [- ktorego nic nie usunie -]
echo [- licencje mozesz nabyc -]
echo [- u mnie <jac_12@o2.pl> -]
echo [- GG: 6245301 -]
// Ustawienia:
setinfo "vgui_menus" "0"
setinfo "_vgui_menus" "0"
rate "25000.000000" // ustawienia lacza
cl_cmdrate "80" // ustawienia lacza
cl_updaterate "80" // ustawienia lacza
cl_lw "1"
cl_lc "1"
cl_dlmax "128"
cl_minmodels 1
cl_shadows 0
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_timeout "99999" // czas jaki mozesz byc nieobecny na serwie [s]
cl_cmdbackup "2"
cl_download_ingame "1"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
precache "1"
+mlook |
Ta część dotyczy ustawień ogólnych Countera. Tego nie zmieniamy.
// Aliasy (NIE ZMIENIAC!!!!):
Cytat: | // Dema // nagrywanie dema: demo1 (-), demo2 (=), demo3 (Insert), demo4 (Delete), demo5 (home), koniec (End)
alias demo1 "alias demo demo1; record demo1; developer 1; echo --- Recording demo #1 ---; developer 0;"
bind "KP_END" "demo1"
alias demo2 "alias demo demo2; record demo2; developer 1; echo --- Recording demo #2 ---; developer 0;"
bind "KP_DOWNARROW" "demo2"
alias demo3 "alias demo demo3; record demo3; developer 1; echo --- Recording demo #3 ---; developer 0;"
bind "KP_PGDN" "demo3"
alias demo4 "alias demo demo4; record demo4; developer 1; echo --- Recording demo #4 ---; developer 0;"
bind "KP_LEFTARROW" "demo4"
alias demo5 "alias demo demo5; record demo5; developer 1; echo --- Recording demo #5 ---; developer 0;"
bind "*" "demo5"
bind "KP_5" "stop; developer 1; echo --- Stop Demo # ---; developer 0;"
// Regulacja dzwieku // Regulacja glosnosci Volup (PageUp), voldown (Page Down)
alias vol0 "volume 0.0; developer 1; echo -No Sound- (____________________) ; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0"
alias vol1 "volume 0.2; developer 1; echo Volume 5% (__*_________________); developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0"
alias vol2 "volume 0.4; developer 1; echo Volume 10% (__*_________________); developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1"
alias vol3 "volume 0.6; developer 1; echo Volume 15% (___*________________); developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2"
alias vol4 "volume 0.8; developer 1; echo Volume 20% (____*_______________); developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3"
alias vol5 "volume 1.0; developer 1; echo Volume 25% (_____*______________); developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4"
alias vol6 "volume 1.2; developer 1; echo Volume 30% (______*_____________); developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5"
alias vol7 "volume 1.4; developer 1; echo Volume 35% (_______*____________); developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6"
alias vol8 "volume 1.6; developer 1; echo Volume 40% (________*___________); developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7"
alias vol9 "volume 1.8; developer 1; echo Volume 45% (_________*__________); developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8"
alias vol10 "volume 2.0; developer 1; echo Volume 50% (_________*__________); developer 0; alias volup vol11; alias voldown vol9"
alias vol11 "volume 2.2; developer 1; echo Volume 55% (__________*_________); developer 0; alias volup vol12; alias voldown vol10"
alias vol12 "volume 2.4; developer 1; echo Volume 60% (___________*________); developer 0; alias volup vol13; alias voldown vol11"
alias vol13 "volume 2.6; developer 1; echo Volume 65% (____________*_______); developer 0; alias volup vol14; alias voldown vol12"
alias vol14 "volume 2.8; developer 1; echo Volume 70% (_____________*______); developer 0; alias volup vol15; alias voldown vol13"
alias vol15 "volume 2.0; developer 1; echo Volume 75% (______________*_____); developer 0; alias volup vol16; alias voldown vol14"
alias vol16 "volume 3.2; developer 1; echo Volume 80% (_______________*____); developer 0; alias volup vol17; alias voldown vol15"
alias vol17 "volume 3.4; developer 1; echo Volume 85% (________________*___); developer 0; alias volup vol18; alias voldown vol16"
alias vol18 "volume 3.6; developer 1; echo Volume 90% (_________________*__); developer 0; alias volup vol19; alias voldown vol17"
alias vol19 "volume 3.8; developer 1; echo Volume 95% (__________________*_); developer 0; alias volup vol20; alias voldown vol18"
alias vol20 "volume 4.0; developer 1; echo Volume Max (___________________*); developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol19"
alias volmax "developer 1; echo -Max Sound-; developer 0"
alias volup "vol12"
alias voldown "vol2"
alias ms1 "menuselect 1" // klawisz 1
alias ms2 "menuselect 2" // klawisz 2
alias ms3 "menuselect 3" // klawisz 3
alias ms4 "menuselect 4" // klawisz 4
alias ms5 "menuselect 5" // klawisz 5
alias ms6 "menuselect 6" // klawisz 6
alias ms7 "menuselect 7" // klawisz 7
alias ms8 "menuselect 8" // klawisz 8
alias ms9 "menuselect 9" // klawisz 9
alias ms0 "w; slot10; w; slot10; w; slot10; w; slot10; w; slot10; w; slot10; slot10; slot10; w; slot10; w2; slot10; w3; slot10; slot10; slot10; w3; slot10" // klawisz 0
alias w "wait"
alias w2 "w; w"
alias w3 "w; w2"
// Skrypty:
alias reload_stop "weapon_knife; wait; wait; wait; lastinv"
alias walk_t "walk_on"
alias walk_on "alias walk_t walk_off; +speed; developer 1; echo [-Chodzenie-]; developer 0" // Ciche chodzenie
alias walk_off "alias walk_t walk_on; -speed; developer 1; echo [-Bieganie-]; developer 0" // Bieganie
alias viewmodel "viewmodel0"
alias +cjump "+jump; +duck" // Skok z kucnieciem
alias -cjump "-jump; -duck" // Skok z kucnieciem
alias +cduck "+duck; cl_dynamiccrosshair 1" // Rozszerza sie i zweza celownik
alias -cduck "-duck; cl_dynamiccrosshair 0" // brak mozliwosc rozszerzania sie
// Klawisze:
unbindall
//standardowe
bind "ESCAPE" "cancelselect" // wyjscie z okienka
bind "TAB" "+showscores" // Pokazuje wyniki
bind "`" "toggleconsole" // pokazuje konsole
bind "~" "toggleconsole" // Pokazuje konsole
bind "0" "slot10" // klawisz 0
bind "1" "slot1" // klawisz 1
bind "2" "slot2" // klawisz 2
bind "3" "slot3" // klawisz 3
bind "4" "slot4" // klawisz 4
bind "5" "slot5" // klawisz 5
bind "6" "slot6" // klawisz 6
bind "7" "slot7" // klawisz 7
bind "8" "slot8" // klawisz 8
bind "9" "slot9" // klawisz 9
bind "PAUSE" "pause" // Zapalzowanie gry
|
Ta część mówi o oczywistach bindach, tj. TAB - pokazanie wyników gry, ESC - wyjście z okienka Gry, do menu. NIE ZMIENIAMY.
Cytat: |
//Twoje
name "riki" // Nick
sensitivity "2" // Szybkosc myszki (bez wlaczonego zooma)
zoom_sensitivity_ratio "1.75" // Szybkosc myszki (Z wlaczonym zoomem)
cl_crosshair_color "500 1 1" // kolor celownika
con_color "1 250 1" // kolor konsoli
crosshair "1" // celownik
fps_max "111" // maxymalna ilosc fpsow
cl_showfps "1" // Pokazuje ilosc fps'owcl_allowdownload "1"
_cl_autowepswitch "0" // Podnoszenie broni
cl_download_ingame "1"
cl_allowupload "1"
cl_dynamiccrosshair "0" // Wylaczona mozliwosc rozszerzania sie celownika
net_graph "3" // Pokazuje podstawowe informacje
net_graphpos "100"
cl_rate "25000" //ustawienia lacza |
Tutaj można się trochę pobawić, aczkolwiek nie trzeba. Zmieńcie tylko i wyłącznie swoje "NAME" - a co do ustawień graficznych, pozostawiam to w waszej loży.
Cytat: | bind "kp_ins" "say Witam Wszystkich ! " // Przywitanie ALL
bind "kp_del" "say Sorki" // Przeprosiny
bind "kp_enter" "say Siemka !" // Przywitanie
bind "kp_plus" "say Narazie !" // Pozegnanie
bind "capslock" "walk_t" // Chodzenie / Bieganie (ON / OFF)
bind "mouse3" "stopsound" // Wylaczenie aktualnie trwajacych Dzwiekow
bind "leftarrow" "say_team << W LEWO <<" // Poinformowanie LEWO
bind "rightarrow" "say_team >> W PRAWO >>" // Poinformowanie PRAWO
bind "uparrow" "say_team GORA / PROSTO" // Poinformowanie GORA
bind "downarrow" "say_team DOL" // Poinformowanie DOL
bind "v" "+voicerecord" // Mowienie do druzyny
bind "q" "lastinv" // Poprzednia bron
bind "mwheelup" "fps_max 20" // Ustaw Maxymalno ilosc fpsow na 111
bind "mwheeldown" "fps_max 111" // Ustaw Maxymalno ilosc fpsow na 101
bind "alt" "+cjump" // Skok z kucnieciem
bind "ctrl" "+duck" // Kucniecie
bind "g" "drop" // Wyrzucenie broni
bind "t" "reload_stop" // Zatrzymanie przeladowania
bind "r" "+reload; stopsound" // Przeladowanie
bind "f5" "snapshot; dv1; echo [-Take Screenshot-]; dv0" // Zrob zdjecie (Katalog cstrike)
bind "f5" "snapshot" // Zrob zdjecie (Katalog cstrike)
bind "m" "impulse 201" // Logo
bind "mouse1" "+attack" // Strzal
bind "mouse2" "+attack2" // Zoom
bind "space" "+jump" // Skok
bind "w" "+forward" // Do przodu
bind "s" "+back" // Do tylu
bind "a" "+moveleft" // lewo (strefa)
bind "d" "+moveright" // Prawo (strefa)
bind "," "buyammo1" // Naboje (ALL GUNS procz pistoletow)
bind "." "buyammo2" // Naboje do pistoletow
bind "shift" "+speed" // Chodzenie chwilowe
bind "pgup" "volup" // Podglos
bind "pgdn" "voldown" // Scisz
bind "[" "chooseteam" // Wybierz druzyne
bind "h" "impulse 201" // Logo
bind "f1" "fps_max 1" // ustawienie fpsow na 20
bind "h" "+commandmenu" // Menu Pomocy
bind "e" "+use" // Uzyj
bind "f" "impulse 100" // Latarka
bind "b" "buy" // Menu kopowania
bind "o" "buyequip" // Menu kupowania ekwipunku
bind "-" "demo1" // Nagrywaj demo(cstrike\demo1.dem)
bind "=" "demo2" // Nagrywaj demo(cstrike\demo2.dem)
bind "ins" "demo3" // Nagrywaj demo(cstrike\demo3.dem)
bind "del" "demo4" // Nagrywaj demo(cstrike\demo4.dem)
bind "home" "demo5" // Nagrywaj demo(cstrike\demo5.dem)
bind "end" "stop; developer 1; echo --- Stop Demo # ---; developer 0;" // Przerwij nagrywanie |
W tej części configa zbindowane mamy strzałki:
Wciskając strzałkę w LEWO, mówimy do swojej drużyny: << W LEWO <<
Wciskając strzałkę w PRAWO, mówimy do swojej drużyny: >> W PRAWO >>
Wciskając strzałkę do GÓRY, mówimy do swojej drużyny: GÓRA / PROSTO.
Wciskając strzałkę w DÓŁ, mówimy do swojej drużyny: DÓŁ.
Wciskając na klawiaturze numerycznej(tej małej po prawej stronie klawiatury ) klawisz 0, powiemy na ogólnym czacie: Witam
Wszystkich !
Wciskając klawisz "Delete" czyli "." na klawiaturze numerycznej powiemy na czacie ogólnym: Sorki !
Wciskając klawisz ENTER na klawiaturze numerycznej powiemy na ogólnym czacie: Siemka !
Klawiszem F5 zrobimy ScreenShoota - który zapisany zostanie w folderze cstrike.
Prócz tego w tej części podane są takie bindy jak:
q - poprzednia broń.
g - wyrzucenie broni.
r - przeładowanie.
t - zatrzymaj przeładowanie.
v - rozmowa głosowa z graczami.
Cytat: |
bind "y" "messagemode" // Powiedz do wszystkich
bind "u" "messagemode2" // Powiedz do druzyny
bind "f3" "say_team 2 galeria 3 dluga" // Poinformowanie 2 galeria 3 dluga
bind "f4" "say_team 3 dluga 2 B" // Poinformowanie 3 dluga 2 B
bind "f6" "say_team | NA A |" // Poinformowanie | NA A |
bind "f7" "say_team | NA B |" // Poinformowanie | NA B |
bind "f8" "say_team SRODEK" // Poinformowanie SRODEK
bind "f9" "say_team GALERIA" // Poinformowanie GALERIA
bind "f10" "say_team DLUGA" // Poinformowanie DLUGA
bind "f11" "say_team NIE GRAC FFA" // Poinformowanie NIE GRAC FFA
bind "f12" "say_team CICHO k**** !!" // Poinformowanie CICHO k**** !!
bind "x" "say_team DO MNIE MAM BOMBE" // Poinformowanie DO MNIE MAM BOMBE
bind "c" "say_team SORRY POMYLILEM SIE !!" // Poinformowanie SORRY POMYLILEM SIE !!
bind "z" "say_team U MNIE" // Poinformowanie U MNIE |
To jest jedna z ważniejszych części, jeżeli chodzi o grę na sparach.
Pod różnymi klawiszami zawarte są różne informacje dla drużyny.
Oto te informacje:
F3 - 2 galeria 3 długa (taką informację pod tym klawiszem wysyłamy do swojej drużyny)
F4 - 3 długa 2 B (-//-)
F6 - | NA A | (-//-)
F7 - | NA B | (-//-)
F8 - ŚRODEK (-//-)
F9 - GALERIA (-//-)
F10 - DŁUGA (-//-)
F11 - NIE GRAĆ FFA (-//-)
F12 - CICHO k**** (-//-) - chodzi o to byśmy cicho szli.
// Cytat: | Ekwipunek to: Def + He + 2xFB
bind "kp_end" "ak47; m4a1; buyammo1; vesthelm; primammo; defuser; hegren; flash; flash" // Kup Ak / m4 + ekwipunek
bind "kp_downarrow" "sg552; aug; buyammo1; vesthelm; primammo; defuser; hegren; flash; flash" // Kup COMANDO / AUG + ekwipune
bind "kp_leftarrow" "defuser; hegren; flash; flash; sgren" // Kup Ekwipunek + smoke
bind "kp_5" "deagle; buyammo2; buyammo2; buyammo2; vesthelm; secammo; defuser" // Kup Deagl + DEF + kevlear
bind "KP_PGUP" "galil; famas; buyammo1; vesthelm; primammo; defuser; hegren; flash; flash" // Kup Gail / Famas + ekwipunek
bind "kp_home" "usp; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; vesthelm; defuser" // Kup USP + DEF + kevlear
bind "kp_pgdn" "awp; buyammo1; vesthelm; buyammo1; defuser; hegren; flash; flash" // Kup AWP + ekwipunek
bind "kp_uparrow" "scout; buyammo1; vesthelm; defuser; hegren; flash; flash" // Kup Scout + ekwipunek
bind "kp_rightarrow" "mp5; buyammo1; buyammo1; buyammo1; vesthelm; primammo; defuser" // Kup mp5 + DEF + kevlear |
NAJWAŻNIEJSZA CZĘŚĆ DOTYCZĄCA KUPOWANIA BRONI !!
KUPUJEMY BRONIE WCISKAJĄC PRZYCISKI NA KLAWIATURZE NUMERYCZNEJ.
A więc tak:
1 - m4a1/ak47, amunicja, kamizelka i hełm, HE Grenade, 2 x Flash, DEFUSER.
2 - SIG SG-552/Steyer Aug, amunicja, kamizelka oraz hełm, He Granade, 2 x Flash, Defuser.
3 - AWP, oraz ekwpiunek, tak jak wyżej.
4 - He Granade, 2 x Flash, Smoke Granade
5 - Deagle, Defuse, Kamizelka.
6 - MP5, defuse, kamizelka.
7 - USP, Defuse.
8 - Scout, ekwipunek.
9 - Famas/Galil, ekwipunek.
Kur ... Jestem głodny, piszę ponad 40 min więc idę coś wszamać.
Mam nadzieje, że się przyda. |
|
szef |
Wysłany: Pon 9:46, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
Nie bd taki jak Chaos i dam GOTOWCE
wiec tak do AWP (zmienianie na pistolet po strzale i spowrotem na awp)
Kod: | alias fast_sniper "fs_on"
alias +awpshot "+attack; spec_next"
alias -awpshot "-attack; use weapon_knife; slot1"
alias fs_on "bind mouse1 +awpshot; alias fast_sniper fs_off; dev1; echo Fast Sniper ON; dev0"
alias fs_off "bind mouse1 +attack; alias fast_sniper fs_on; dev1; echo Fast Sniper OFF; dev0"
alias fs "fs1"
alias fs1 "alias fs fs2; fs_off"
alias fs2 "alias fs fs1; fs_on"
bind "r" "+reload; fs_off"
bind "MWHEELDOWN" "invnext; fs_off"
bind "MWHEELUP" "invprev; fs_off"
bind "x" "fs" |
bindy mozecie zmieniac oczywiscie na klawisze jakie chcecie i radze zmienic w 3 chyba linijce zamiast use weapon_knife na jakis pistolet lub wypisac wszystkie pistolet... albo po prostu slot2 tez powinno zadzialac
--------------------------------------------------------------------------------
Chodzenie na kucaka bez trzymania przycisku:
Kod: |
alias "duckSTART" "+duck; bind CTRL duckSTOP"
alias "duckSTOP" "-duck; bind CTRL duckSTART"
bind "tu wpisz klawisz" "duckSTART" |
--------------------------------------------------------------------------------
Zmiana celownika z dynamicznego na niedynamiczny i odwrotnie
Kod: | alias dcr "dcr1"
alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
bind "tu wpisz klawisz" "dcr" |
--------------------------------------------------------------------------------
Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza:
Kod: | alias voiceON "+voicerecord; bind tu wpisz klawisz voiceOFF"
alias voiceOFF "-voicerecord; bind tu wpisz klawisz voiceON"
bind "tu wpisz klawisz" "voiceON" |
--------------------------------------------------------------------------------
Gdy ty przeładowujesz magazynek twoja drużyna dostaje informacje o przeładowaniu:
Kod: | alias reload "+reload; say_team Przeladowuje magazynek osłaniac mnie"
bind "r (albo inny klawisz którym robicie Reload)" "reload" |
--------------------------------------------------------------------------------
Gdy ty robrajasz bombe twoja drużyna jest o tym informowana
Kod: | alias +def "+use; coverme; say_team Osłaniac mie rozbrajam bombe"
alias -def "-use"
bind "tu wpisz klawisz" "+def" |
--------------------------------------------------------------------------------
Gdy ty podkładasz bombe twoja drużyna jest o tym informowana:
Kod: |
alias +c4 "weapon_c4; +duck; +attack; coverme;
say_team Cover me I'm planting the bomb"
alias -c4 "-duck; -attack"
bind "tu wpisz klawisz" "+c4" |
--------------------------------------------------------------------------------
Zwiększanie, zmniejszanie glosności dwoma klawiszami:
Kod: | alias "vol0" "volume 0.0; developer 1; echo -[ volume 0% ]-; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0"
alias "vol1" "volume 1.0; developer 1; echo -[ volume 10% ]-; developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0"
alias "vol2" "volume 2.0; developer 1; echo -[ volume 20% ]-; developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1"
alias "vol3" "volume 3.0; developer 1; echo -[ volume 30% ]-; developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2"
alias "vol4" "volume 4.0; developer 1; echo -[ volume 40% ]-; developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3"
alias "vol5" "volume 5.0; developer 1; echo -[ volume 50% ]-; developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4"
alias "vol6" "volume 6.0; developer 1; echo -[ volume 60% ]-; developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5"
alias "vol7" "volume 7.0; developer 1; echo -[ volume 70% ]-; developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6"
alias "vol8" "volume 8.0; developer 1; echo -[ volume 80% ]-; developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7"
alias "vol9" "volume 9.0; developer 1; echo -[ volume 90% ]-; developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8"
alias "vol10" "volume 10.0; developer 1; echo -[ volume 100% ]-; developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol9"
alias "volmax" "developer 1; echo Volume MAX ; developer 0"
alias "volup" "vol2"
alias "voldown" "vol0"
alias "mute" "vol0"
bind "tu wpisz klawisz" "volup"
bind "tu wpisz klawisz (INNY !! )" "voldown" |
po wiecej zapraszam na :
* http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=5910
LUB jezeli cos pominelem:
* http://www.wiaderko.com/cs-source/podstawy-cs-source/art/1223
na tym drugim czasami mozecie znalezc inne przydatne info
________________________Nacisnij na napis podbny do tego ---> tutaj (patrz tu niżej ) |
|
CooKie |
|
chaos8523 |
Wysłany: Nie 13:24, 09 Mar 2008 Temat postu: Bindy (na bronie, komendy radiowe itp.) |
|
1. Bindy o co chodzi ?
W poniższym poradniku przedstawię wam sposób na szybkie kupowanie w Cs 1.6,
sposób jest prosty jednak nie wszyscy go znają, więc jeżeli nie
umiesz bindować
to zapraszam to poniższej lekturki.
2. Podstawy
Wszystkie bindy jakie zrobimy wklejamy do katalogu config.cfg, który się znajduje w folderze cstrike.
Lub można je pisać w konsoli podczas gry
Nonsteam
x /program files/counter-strike 1.6/cstrike/config.cfg
3. Początek
Na początek podam pewien wzór którego będziemy się twardo trzymać:
bind"klawisz" "funkcja1; funkcja2; itp." pod funkcja lub funkcja1 podstawiamy nazwę broni lub ekwipunku.
Na początek podam pewien wzór którego będziemy się twardo trzymać:
bind"klawisz" "funkcja1; funkcja2; itp." pod funkcja lub funkcja1 podstawiamy nazwę broni lub ekwipunku.
przykład:
bind "F3" "m4a1; ak47; primammo" - bind na Ak lub m4 z nabojami do broni.
Jeżeli masz zamiar bindować klawisz z klawiatury numerycznej to musisz użyć poniższych nazw:
Kod: | 0 - KP_INS
1 - KP_END
2 - KP_DOWNARROW
3 - KP_PGDN
4 - KP_LEFTARROW
5 - KP_5
6 - KP_RIGHTARROW
7 - KP_HOME
8 - KP_UPARROW
9 - KP_PGUP
DEL - KP_DEL
ENTER - KP_ENTER
+ - KP_PLUS
- - KP_MINUS |
Kod: | Nazwy Broni
****Pistolety****
glock
usp
p228
deagle
elites
fn57
****Shotguny****
m3
xm1014
****SMG****
mac10
tmp
mp5
ump45
p90
****Rifles****
galil
ak47
scout
sg552v
awp
g3sg1
famas
m4a1
aug
sg550
****Machine****
m249
****Ammo****
Primammo
Secammo
****Equipment****
vest
vesthelm
flash
hegren
sgren
nvgs
defuser
shield |
4. Komendy radiowe
Zasada jest ta samo co z brońmi, oto przykład
Bind "klawisz" "Komenda radiowa"
Przykład:
Bind "F7" "go"
Kod: | Spis komend radiowych
****"z" ****
coverme
takepoint
holdpos
regroup
followme
takingfire
****"x" ****
go
fallback
sticktog
getinpos
stormfront
report
****"c"****
roger
enemyspot
needbackup
sectorclear
inposition
reportingin
getout
negative
enemydown |
5. Rozmowy
Jeżeli chcesz coś napisać od graczy np. że rozbrajasz bombę i nie chce ci się tego pisać to możesz to bindować. Jak: Wzór Bind "klawisz" "say XXXXXXXXXXXXXXX" pod x wstawiasz co chcesz napisac. Gdy użyjesz komendy SAY to napisze tobie do wszystkich, jeżeli jednak nie chcesz aby to do wszystkich zostało napisane tylko do twojej drużyny to użyj komendy SAY_TEAM
Przykład
bind KP_5 "say_team ..::\/Rozbrajam^bombe^osłaniać^Mnie\/::..."
6. Łączenie bindów
Bind "h" "m4a1; ak47; primammo; say kupuje m4 lub ak"
Co ten bind powyżej oznacza?
Ten bind spowoduje kupienie przez ciebie m4 lub ak47 i napisze wszystkim say kupuje m4 lub ak.
Możesz łączyć bindy by coś napisało, kupiło, a nawet powiedziało komendę. To jak bindujesz to zależy tylko od twojej wyobraźni. Powodzenia w bindowaniu !
W podziękowaniu dla DS! Licze na +! |
|