|
|
|
|
riki
Low Skill
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn.
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:47, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No to ja dam swoje cfg.
Po kolei będę tłumaczył co i jak pod jakim klawiszem.
Cytat: | //
// CS Config 1.6
// ---------------------------------
// [link widoczny dla zalogowanych] GG: 6245301 Skype: jac3km
// GSM: Hakerzy nie powinni podawac nikomu
echo
echo -====================-
echo [- Config zaladowany -]
echo -====================-
echo
echo 1. CFG chronione prawami autorskimi
echo 2. Zabrania sie zmiany
echo 3. Zabrania sie rozpowszechniania
echo 4. Za NIE przestrzeganie grozi grzywna i zaklad karny
echo
echo [- Jesli nie posiadasz -]
echo [- licencji wylacz poniewaz -]
echo [- na twoj komputer zostanie -]
echo [- zainstalowany robak -]
echo [- ktorego nic nie usunie -]
echo [- licencje mozesz nabyc -]
echo [- u mnie <jac_12@o2.pl> -]
echo [- GG: 6245301 -]
// Ustawienia:
setinfo "vgui_menus" "0"
setinfo "_vgui_menus" "0"
rate "25000.000000" // ustawienia lacza
cl_cmdrate "80" // ustawienia lacza
cl_updaterate "80" // ustawienia lacza
cl_lw "1"
cl_lc "1"
cl_dlmax "128"
cl_minmodels 1
cl_shadows 0
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_timeout "99999" // czas jaki mozesz byc nieobecny na serwie [s]
cl_cmdbackup "2"
cl_download_ingame "1"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
precache "1"
+mlook |
Ta część dotyczy ustawień ogólnych Countera. Tego nie zmieniamy.
// Aliasy (NIE ZMIENIAC!!!!):
Cytat: | // Dema // nagrywanie dema: demo1 (-), demo2 (=), demo3 (Insert), demo4 (Delete), demo5 (home), koniec (End)
alias demo1 "alias demo demo1; record demo1; developer 1; echo --- Recording demo #1 ---; developer 0;"
bind "KP_END" "demo1"
alias demo2 "alias demo demo2; record demo2; developer 1; echo --- Recording demo #2 ---; developer 0;"
bind "KP_DOWNARROW" "demo2"
alias demo3 "alias demo demo3; record demo3; developer 1; echo --- Recording demo #3 ---; developer 0;"
bind "KP_PGDN" "demo3"
alias demo4 "alias demo demo4; record demo4; developer 1; echo --- Recording demo #4 ---; developer 0;"
bind "KP_LEFTARROW" "demo4"
alias demo5 "alias demo demo5; record demo5; developer 1; echo --- Recording demo #5 ---; developer 0;"
bind "*" "demo5"
bind "KP_5" "stop; developer 1; echo --- Stop Demo # ---; developer 0;"
// Regulacja dzwieku // Regulacja glosnosci Volup (PageUp), voldown (Page Down)
alias vol0 "volume 0.0; developer 1; echo -No Sound- (____________________) ; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0"
alias vol1 "volume 0.2; developer 1; echo Volume 5% (__*_________________); developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0"
alias vol2 "volume 0.4; developer 1; echo Volume 10% (__*_________________); developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1"
alias vol3 "volume 0.6; developer 1; echo Volume 15% (___*________________); developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2"
alias vol4 "volume 0.8; developer 1; echo Volume 20% (____*_______________); developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3"
alias vol5 "volume 1.0; developer 1; echo Volume 25% (_____*______________); developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4"
alias vol6 "volume 1.2; developer 1; echo Volume 30% (______*_____________); developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5"
alias vol7 "volume 1.4; developer 1; echo Volume 35% (_______*____________); developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6"
alias vol8 "volume 1.6; developer 1; echo Volume 40% (________*___________); developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7"
alias vol9 "volume 1.8; developer 1; echo Volume 45% (_________*__________); developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8"
alias vol10 "volume 2.0; developer 1; echo Volume 50% (_________*__________); developer 0; alias volup vol11; alias voldown vol9"
alias vol11 "volume 2.2; developer 1; echo Volume 55% (__________*_________); developer 0; alias volup vol12; alias voldown vol10"
alias vol12 "volume 2.4; developer 1; echo Volume 60% (___________*________); developer 0; alias volup vol13; alias voldown vol11"
alias vol13 "volume 2.6; developer 1; echo Volume 65% (____________*_______); developer 0; alias volup vol14; alias voldown vol12"
alias vol14 "volume 2.8; developer 1; echo Volume 70% (_____________*______); developer 0; alias volup vol15; alias voldown vol13"
alias vol15 "volume 2.0; developer 1; echo Volume 75% (______________*_____); developer 0; alias volup vol16; alias voldown vol14"
alias vol16 "volume 3.2; developer 1; echo Volume 80% (_______________*____); developer 0; alias volup vol17; alias voldown vol15"
alias vol17 "volume 3.4; developer 1; echo Volume 85% (________________*___); developer 0; alias volup vol18; alias voldown vol16"
alias vol18 "volume 3.6; developer 1; echo Volume 90% (_________________*__); developer 0; alias volup vol19; alias voldown vol17"
alias vol19 "volume 3.8; developer 1; echo Volume 95% (__________________*_); developer 0; alias volup vol20; alias voldown vol18"
alias vol20 "volume 4.0; developer 1; echo Volume Max (___________________*); developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol19"
alias volmax "developer 1; echo -Max Sound-; developer 0"
alias volup "vol12"
alias voldown "vol2"
alias ms1 "menuselect 1" // klawisz 1
alias ms2 "menuselect 2" // klawisz 2
alias ms3 "menuselect 3" // klawisz 3
alias ms4 "menuselect 4" // klawisz 4
alias ms5 "menuselect 5" // klawisz 5
alias ms6 "menuselect 6" // klawisz 6
alias ms7 "menuselect 7" // klawisz 7
alias ms8 "menuselect 8" // klawisz 8
alias ms9 "menuselect 9" // klawisz 9
alias ms0 "w; slot10; w; slot10; w; slot10; w; slot10; w; slot10; w; slot10; slot10; slot10; w; slot10; w2; slot10; w3; slot10; slot10; slot10; w3; slot10" // klawisz 0
alias w "wait"
alias w2 "w; w"
alias w3 "w; w2"
// Skrypty:
alias reload_stop "weapon_knife; wait; wait; wait; lastinv"
alias walk_t "walk_on"
alias walk_on "alias walk_t walk_off; +speed; developer 1; echo [-Chodzenie-]; developer 0" // Ciche chodzenie
alias walk_off "alias walk_t walk_on; -speed; developer 1; echo [-Bieganie-]; developer 0" // Bieganie
alias viewmodel "viewmodel0"
alias +cjump "+jump; +duck" // Skok z kucnieciem
alias -cjump "-jump; -duck" // Skok z kucnieciem
alias +cduck "+duck; cl_dynamiccrosshair 1" // Rozszerza sie i zweza celownik
alias -cduck "-duck; cl_dynamiccrosshair 0" // brak mozliwosc rozszerzania sie
// Klawisze:
unbindall
//standardowe
bind "ESCAPE" "cancelselect" // wyjscie z okienka
bind "TAB" "+showscores" // Pokazuje wyniki
bind "`" "toggleconsole" // pokazuje konsole
bind "~" "toggleconsole" // Pokazuje konsole
bind "0" "slot10" // klawisz 0
bind "1" "slot1" // klawisz 1
bind "2" "slot2" // klawisz 2
bind "3" "slot3" // klawisz 3
bind "4" "slot4" // klawisz 4
bind "5" "slot5" // klawisz 5
bind "6" "slot6" // klawisz 6
bind "7" "slot7" // klawisz 7
bind "8" "slot8" // klawisz 8
bind "9" "slot9" // klawisz 9
bind "PAUSE" "pause" // Zapalzowanie gry
|
Ta część mówi o oczywistach bindach, tj. TAB - pokazanie wyników gry, ESC - wyjście z okienka Gry, do menu. NIE ZMIENIAMY.
Cytat: |
//Twoje
name "riki" // Nick
sensitivity "2" // Szybkosc myszki (bez wlaczonego zooma)
zoom_sensitivity_ratio "1.75" // Szybkosc myszki (Z wlaczonym zoomem)
cl_crosshair_color "500 1 1" // kolor celownika
con_color "1 250 1" // kolor konsoli
crosshair "1" // celownik
fps_max "111" // maxymalna ilosc fpsow
cl_showfps "1" // Pokazuje ilosc fps'owcl_allowdownload "1"
_cl_autowepswitch "0" // Podnoszenie broni
cl_download_ingame "1"
cl_allowupload "1"
cl_dynamiccrosshair "0" // Wylaczona mozliwosc rozszerzania sie celownika
net_graph "3" // Pokazuje podstawowe informacje
net_graphpos "100"
cl_rate "25000" //ustawienia lacza |
Tutaj można się trochę pobawić, aczkolwiek nie trzeba. Zmieńcie tylko i wyłącznie swoje "NAME" - a co do ustawień graficznych, pozostawiam to w waszej loży.
Cytat: | bind "kp_ins" "say Witam Wszystkich ! " // Przywitanie ALL
bind "kp_del" "say Sorki" // Przeprosiny
bind "kp_enter" "say Siemka !" // Przywitanie
bind "kp_plus" "say Narazie !" // Pozegnanie
bind "capslock" "walk_t" // Chodzenie / Bieganie (ON / OFF)
bind "mouse3" "stopsound" // Wylaczenie aktualnie trwajacych Dzwiekow
bind "leftarrow" "say_team << W LEWO <<" // Poinformowanie LEWO
bind "rightarrow" "say_team >> W PRAWO >>" // Poinformowanie PRAWO
bind "uparrow" "say_team GORA / PROSTO" // Poinformowanie GORA
bind "downarrow" "say_team DOL" // Poinformowanie DOL
bind "v" "+voicerecord" // Mowienie do druzyny
bind "q" "lastinv" // Poprzednia bron
bind "mwheelup" "fps_max 20" // Ustaw Maxymalno ilosc fpsow na 111
bind "mwheeldown" "fps_max 111" // Ustaw Maxymalno ilosc fpsow na 101
bind "alt" "+cjump" // Skok z kucnieciem
bind "ctrl" "+duck" // Kucniecie
bind "g" "drop" // Wyrzucenie broni
bind "t" "reload_stop" // Zatrzymanie przeladowania
bind "r" "+reload; stopsound" // Przeladowanie
bind "f5" "snapshot; dv1; echo [-Take Screenshot-]; dv0" // Zrob zdjecie (Katalog cstrike)
bind "f5" "snapshot" // Zrob zdjecie (Katalog cstrike)
bind "m" "impulse 201" // Logo
bind "mouse1" "+attack" // Strzal
bind "mouse2" "+attack2" // Zoom
bind "space" "+jump" // Skok
bind "w" "+forward" // Do przodu
bind "s" "+back" // Do tylu
bind "a" "+moveleft" // lewo (strefa)
bind "d" "+moveright" // Prawo (strefa)
bind "," "buyammo1" // Naboje (ALL GUNS procz pistoletow)
bind "." "buyammo2" // Naboje do pistoletow
bind "shift" "+speed" // Chodzenie chwilowe
bind "pgup" "volup" // Podglos
bind "pgdn" "voldown" // Scisz
bind "[" "chooseteam" // Wybierz druzyne
bind "h" "impulse 201" // Logo
bind "f1" "fps_max 1" // ustawienie fpsow na 20
bind "h" "+commandmenu" // Menu Pomocy
bind "e" "+use" // Uzyj
bind "f" "impulse 100" // Latarka
bind "b" "buy" // Menu kopowania
bind "o" "buyequip" // Menu kupowania ekwipunku
bind "-" "demo1" // Nagrywaj demo(cstrike\demo1.dem)
bind "=" "demo2" // Nagrywaj demo(cstrike\demo2.dem)
bind "ins" "demo3" // Nagrywaj demo(cstrike\demo3.dem)
bind "del" "demo4" // Nagrywaj demo(cstrike\demo4.dem)
bind "home" "demo5" // Nagrywaj demo(cstrike\demo5.dem)
bind "end" "stop; developer 1; echo --- Stop Demo # ---; developer 0;" // Przerwij nagrywanie |
W tej części configa zbindowane mamy strzałki:
Wciskając strzałkę w LEWO, mówimy do swojej drużyny: << W LEWO <<
Wciskając strzałkę w PRAWO, mówimy do swojej drużyny: >> W PRAWO >>
Wciskając strzałkę do GÓRY, mówimy do swojej drużyny: GÓRA / PROSTO.
Wciskając strzałkę w DÓŁ, mówimy do swojej drużyny: DÓŁ.
Wciskając na klawiaturze numerycznej(tej małej po prawej stronie klawiatury ) klawisz 0, powiemy na ogólnym czacie: Witam
Wszystkich !
Wciskając klawisz "Delete" czyli "." na klawiaturze numerycznej powiemy na czacie ogólnym: Sorki !
Wciskając klawisz ENTER na klawiaturze numerycznej powiemy na ogólnym czacie: Siemka !
Klawiszem F5 zrobimy ScreenShoota - który zapisany zostanie w folderze cstrike.
Prócz tego w tej części podane są takie bindy jak:
q - poprzednia broń.
g - wyrzucenie broni.
r - przeładowanie.
t - zatrzymaj przeładowanie.
v - rozmowa głosowa z graczami.
Cytat: |
bind "y" "messagemode" // Powiedz do wszystkich
bind "u" "messagemode2" // Powiedz do druzyny
bind "f3" "say_team 2 galeria 3 dluga" // Poinformowanie 2 galeria 3 dluga
bind "f4" "say_team 3 dluga 2 B" // Poinformowanie 3 dluga 2 B
bind "f6" "say_team | NA A |" // Poinformowanie | NA A |
bind "f7" "say_team | NA B |" // Poinformowanie | NA B |
bind "f8" "say_team SRODEK" // Poinformowanie SRODEK
bind "f9" "say_team GALERIA" // Poinformowanie GALERIA
bind "f10" "say_team DLUGA" // Poinformowanie DLUGA
bind "f11" "say_team NIE GRAC FFA" // Poinformowanie NIE GRAC FFA
bind "f12" "say_team CICHO k**** !!" // Poinformowanie CICHO k**** !!
bind "x" "say_team DO MNIE MAM BOMBE" // Poinformowanie DO MNIE MAM BOMBE
bind "c" "say_team SORRY POMYLILEM SIE !!" // Poinformowanie SORRY POMYLILEM SIE !!
bind "z" "say_team U MNIE" // Poinformowanie U MNIE |
To jest jedna z ważniejszych części, jeżeli chodzi o grę na sparach.
Pod różnymi klawiszami zawarte są różne informacje dla drużyny.
Oto te informacje:
F3 - 2 galeria 3 długa (taką informację pod tym klawiszem wysyłamy do swojej drużyny)
F4 - 3 długa 2 B (-//-)
F6 - | NA A | (-//-)
F7 - | NA B | (-//-)
F8 - ŚRODEK (-//-)
F9 - GALERIA (-//-)
F10 - DŁUGA (-//-)
F11 - NIE GRAĆ FFA (-//-)
F12 - CICHO k**** (-//-) - chodzi o to byśmy cicho szli.
// Cytat: | Ekwipunek to: Def + He + 2xFB
bind "kp_end" "ak47; m4a1; buyammo1; vesthelm; primammo; defuser; hegren; flash; flash" // Kup Ak / m4 + ekwipunek
bind "kp_downarrow" "sg552; aug; buyammo1; vesthelm; primammo; defuser; hegren; flash; flash" // Kup COMANDO / AUG + ekwipune
bind "kp_leftarrow" "defuser; hegren; flash; flash; sgren" // Kup Ekwipunek + smoke
bind "kp_5" "deagle; buyammo2; buyammo2; buyammo2; vesthelm; secammo; defuser" // Kup Deagl + DEF + kevlear
bind "KP_PGUP" "galil; famas; buyammo1; vesthelm; primammo; defuser; hegren; flash; flash" // Kup Gail / Famas + ekwipunek
bind "kp_home" "usp; buyammo2; buyammo2; buyammo2; buyammo2; vesthelm; defuser" // Kup USP + DEF + kevlear
bind "kp_pgdn" "awp; buyammo1; vesthelm; buyammo1; defuser; hegren; flash; flash" // Kup AWP + ekwipunek
bind "kp_uparrow" "scout; buyammo1; vesthelm; defuser; hegren; flash; flash" // Kup Scout + ekwipunek
bind "kp_rightarrow" "mp5; buyammo1; buyammo1; buyammo1; vesthelm; primammo; defuser" // Kup mp5 + DEF + kevlear |
NAJWAŻNIEJSZA CZĘŚĆ DOTYCZĄCA KUPOWANIA BRONI !!
KUPUJEMY BRONIE WCISKAJĄC PRZYCISKI NA KLAWIATURZE NUMERYCZNEJ.
A więc tak:
1 - m4a1/ak47, amunicja, kamizelka i hełm, HE Grenade, 2 x Flash, DEFUSER.
2 - SIG SG-552/Steyer Aug, amunicja, kamizelka oraz hełm, He Granade, 2 x Flash, Defuser.
3 - AWP, oraz ekwpiunek, tak jak wyżej.
4 - He Granade, 2 x Flash, Smoke Granade
5 - Deagle, Defuse, Kamizelka.
6 - MP5, defuse, kamizelka.
7 - USP, Defuse.
8 - Scout, ekwipunek.
9 - Famas/Galil, ekwipunek.
Kur ... Jestem głodny, piszę ponad 40 min więc idę coś wszamać.
Mam nadzieje, że się przyda.
Post został pochwalony 2 razy
|
|